vineri, 6 noiembrie 2015

ILEGALISTUL MATEI BRATIANU

Acest text a fost scris brut, fara al revizui din punct de vedere gramatical sau ortografic, direct pe pagina de facebook, le-am preluat aici la solicitarea mai multor prieteni/ amici asa cum au fost ele postate la momentul respectiv.
Preluarea am facut-o pentru o lecturare mai usoara, cand o sa am timp o sa-l aranjez un pic, eventual si updatari la cele mentionate pentru a intelege mai bine cele scrise.
Din cate am inteles Matei ar vrea sa faca si ceva plangeri, uite ca pun la dispozitie textul integral sa nu plateasca ceva informaticieni aiurea.


De aia sunt mandru ca-s Roman, Uite ca se poate . Cine urmeaza ? Preafericitul de la BOR si "PREAFERICITUL" de la SLPR, Toti cei care au iesit in strada nu cer doar demisiile celor implicati in ultimile evenimente, cer mult mai mult, printre care si respectarea legilor de noi toti, Unul din cele mai ok dpdv al revendicarilor strazii"CORUPTIA, INDIFERENTA SI LACOMIA UCID TOATA ROMANIA" . Asa ca respectarea legilor e obligatorie , De ce MATEI BRATIANU nu respecta LEGILE ROMANESTI, cum poate fi iarasi angajat la POSTA ROMANA, cand are varsta de 70 de ani, cum e posibil asa ceva , de ce liderii de sindicat din toate structurile sunt de acord cu nerespecatrea legilor, credeti ca astea vor ramane asa ? Mai aveti timp sa reparati poate asa o sa fiti izbaviti.


ILEGALISTUL BRATIANU MATEI (partea I)
Incepand cu anul 2000 de cand Bratianu este in fruntea sindicatului din Posta Romana s-au cam intaplat urmatoarele:
G4=cheltuieli astronomice;
Uti si Romprest = cheltuieli astronomice si salariati detasati de care Matei s-a cam lepadat, cu greu o mare parte din ei au revenit in familia postasilor.
De ce G 4 , Uti si Romprest sa nu mai vorbim si de Blue Air, firme ce au capusat Posta Romana de toti banii cu care se putea investi in infrastructura si modernizare sa putem fi competitivi, ptr ca Bratianu mereu a militat si a prostit pe fata toti membrii ca doar asa va fi bine si doar asa vor avea salarii mari si bla bla bla "bratienisme" marturie stau toate sedintele comune sindicat - administratie sau doar de sindicat la care am luat si eu parte (aproape cam toate) unde s-au facut procese verbale si inregistrari (asa se faceau afirmatii , cica ar fi mai usor pentru redactarea procesului verbal)
A urmat Rolland Berger, cateva mioane de euro si pe acolo, care la fel se trambita, ca ar fi singura solutie, solutie parafata prin hotarare de guvern si ?
Apoi Matei a vrut sa se faca deputat, nicio problema , se aranjeaza,a scos din productie vro 30- 40 de membrii "militanti pentru lupta sindicala " si pe banii postei si-a facut campanie electorala la Constanta, timp cred, cam o luna jumate, spre norocul lui si doar al lui ptr veniturile babane din parlament si alte beneficii (pensie nesimtita si restul) iese deputat, ca un Dictator adevarat nu lasa nici sindicatul din mana, ramane in continuare presedinte, schimba statutul intr-o sedinta express ptr el si ramane si deputat si presedinte, ilegal dpdv al legilor romanesti.


ILEGALISTUL BRATIANU MATEI (partea a II-a)
Sa se bata cu pumnul in piept ca el face si desface pentru interesele noastre, incheie un CCM pe 10 ani, Aici subscriu ca este un lucru bun, dar.... pe langa faptul ca nu stiu cat de legal era sa inchei un asemenea CCM pe o perioada asa lunga, numai ca toate administratiile, i-au cantat in struna , bineinteles contra cost, nu a respectat niciodata acest CCM , vezi restructurarile fortate de acum 2-3 ani, au plecat aproape 8000 de salariati, s-a distrus reteaua, in rural e jale, eu ma mir cum de se mai lucreaza, deci ??? la ce bun un CCM pe 10 ani daca nu respecti nimic din el si il mai si updatezi oridecate ori este nevoie sau cum dicteaza interesele la un moment dat
Intr-o situatie delicata era toata Posta undeva prin 2009 la sfarsit (daca gresesc imi cer scuze ) vine iarasi Matei la noi sa ne zica ca este presat de conducerea PDL sa le faca CIM, ( Cu acea ocazie a fost o hotarare ad-hoc si ne-am dus cu totii la sediul CNPR sa incercam sa salvam un om, bun coleg si sa obtinem si o marire salariala, care de fapt era o restanta , "aia 18 lei pe luna" si s-a obtinut 54 lei, cam aia a fost ultima marire pana la asta cu suta) suntem toti, dar absolut toti de acord sa le faca CIM doar pe perioada mandatului, era si ceva OG in sensul asta, adica in traducere "CIM pe perioada determinata" dar el impotriva vointei noastre face CIM normal, pe perioada nedeterminata, de ce ? ptr ca asa a vrut muschii lui, si ca drept multumire EL MARELE MATEI la o sedinta festiva "Marsul Factorilor Postali pe tara de la FELIX din 2010, le mai si zice "Bine ati venit in FAMILIA POSTASILOR"


ILEGALISTUL BRATIANU MATEI (partea a III-a)
Trece vremea PDL-lui, dar fara sa uit a mentiona ca , alta plata pentru toti postasii au fost acele renumite ZLN-uri, asta a fost drept multumire la CIM-urile lui Matei, vine noua putere, Matei.... rezista si rezista si rezista (reclama cu ferestrele) si nu e destul ca l-a pupat in dos pe , scuze ... i-a pupat in dos pe PDL-sti ca un tradator, el era deputat PSD, asa e la Romani, "de aia ies copii in strada, sa se schimbe sistemul, ca la furaciune nu mai au partid" Cum ziceam nu s-a dispersat mirosul dorsal al PDL ca a inceput sa pupe din nou PSD, s-a tot afisat cu Smeianu peste tot , si a inceput sa hraneasca postasii cu "SEVA" = se va face si "VOMA" = vom aduce venituri , si "bratienisme " ceva se intampla pe acolo de nu se mai iubesc , il da afar si vineeeee IUBARETUL si INDRAGOSTITUL PETRESCU,(ptr ca el a afirmat ca iubeste posta si ca e indragostit de posta) si iarasi pupaturi si pupaturi si ca e cel mai bun si ca bla bla, de iarasi o da MATEI cu bata in balta cu OBIEDISMUL LUI, cum ? pai iarasi la o petrecere de "microrevelion" aici la Cluj (am participat si eu si cu alti invitati din afara postei) il pupa pe Petrescu de mama focului, ca vezi doamne noi tre sa ascultam la telefon mesajul directorului general, care nu aputut sa vina, ca saracul era un pic la Londra. Atunci i-am cerut public DEMISIA, nu mai zic cum s-a infuriat si ce jucnit colegii postasi (amanunte poate alta data sau la cerere). Voi continua, acum ma pregatesc sa ies in strada ,SLOGANURILE mele vor fi "POSTA ROMANA , DERATIZARE DE POLITICIANISM, RESUSCITARE CU PROFESIONISM " sau " VREM O MARE DEPOLITIZARE, ASTAZI LA BILANT DEMISII IN LANT" DEPOLITZAREA TUTUROR INSTITUTIILOR, si ceva de genul asta de mincinos , imbarligator, si toate alea, da eu sunt ala. Voi continua si cu ce am facut eu cat am fost reprezentant sindical.
ILEGALISTUL BRATIANU MATEI (partea a IV-a)
Sa nu uit sa cinstesc EROII POSTEI ROMANE, acum in zilele astea de mare durere nationala, trebuie mentionat ca totusi si in Sindicatul din Posta Romana adica in SLPR-ul doar al lui Matei sunt 6 (SASE ) EROI, doar 6 au votat impotriva alegerii lui BRATIANU, unde ati fost restul? chiar nu va ea asa un pic rusine ? lasati-ma cu placa , ca nu are cine sa-i ia locul , inseamna ca voi sunteti nimic, daca nimic si nimeni nu-i poate lua locul ?
ROMANIA TREZESTE-TE, POSTASI TREZITI-VA


ILEGALISTUL BRATIANU MATEI (partea a V-a)
Am fost sunat de cativa fosti colegi de sindicat, o parte mi-au zis ca e foarte bine ca scriu ce scriu, alta parte de fapt sa fiu sincer doar unul mi-a zis de ce atata inversunare pe Bratianu.
O sa incerc sa scriu cam ce i-am relatat.
Pe langa faptul ca am fost mereu impotriva amestecului politic in sindicat plus, in general in managementul companiilor, nicio data in viata nu mi-au placut cei care sunt duplicitari, meschini, mincinosi, ........ si mai ales ranchiunosi si nu oricand ci atunci cand il combati cu argumente. Sa va povestesc doar una dintre multele rahaturi pe care le-a facut Bratianu. Era undeva prin primavara lui 2011, sfarsit de aprilie sau inceput de mai, inainte de ZLN-uri. Auzisem un zvon cum ca astia, adica aia PDL-stii vor taia si de la noi 25 % din salarii cu siguranta, chiar daca nu eram bugetari. Ma suna un fost coleg lider si el ca si mine, si povestim ... povestim printre care zic, ca mai mult ca sigur Matei stie ca si la noi se va taia din salarii, si ca pun pariu ca deja este si actul semnat, "asa procedeaza Bratianu, semneaza acte aditionale doar el si nu le arata la nimenni" Nu stiu daca a trecut cateva ore si primesc un mesaj de la Matei. "Gigi Mihalache lanseaza zvonuri ca eu am semnat nu stiu ce si bla- bla-uri de-a lui, ca eu nu pot face asa ceva si alte vrajeli, o sa-l dau in judecata pentru calomnie , colegul care mi-a zis se va pune martor si sa nu va deranjati sa-i trimiteti mesajul lui Gigi Mihalache, deoarece chiar eu i l-am trimis personal" am ramas mut, colegul si-a cerut scuze , le-am acceptat ca nu aveam altceva de ales, si.......... nu trec 2 saptamani si ne vine placinta cu ZLN-rile. Sa nu va mai zic ca desi toti colegii atunci au primit mesajul de la Bratianu, doar unul singur m-a sunat, si nici nu ma asteptam sa ma sune sa ma sutina, dar asta e, unitate si solidaritate. Pana la urma am avut dreptate ca Bratianu ne-a vandut cu acele ZLN-ri. ca s-a uitat e alta poveste, eu nu uit.
Alta intamplare, Matei Bratianu pe timpul lui Toader a angajat-o pe o fost lidera de sindicat de la confectii, Mariana Ionescu pe post de audit, Bine .... angajatorul Posta Romana a angajat-o dar la presiunile lui Matei. Am aflat intamplator din cauza tichetelor de masa ca le primise la OJP si nu stia nimeni cine e si de ce, am sunat si am aflat ca e angajata postei. La prima sedinta si era comuna cu conducerea de atunci, l-am intrebat in plen pe Toader cum de e posibil asa ceva, mi-a zis ca Bratianu a facut interventiile, Matei sa se scuze a zis ca Costin dela BNS a facut demersurile. Ma rog trece chestia asta ca practic eram in imposibilitate dar la scurt timp vine un consiliu national, Vine Matei la mine la masa si nu eram singur, si-mi zice.... Gigi,, nu stiu cauta ceva inventeaza, esti revizor fa ceva sa o dai pe Ionescu afara, acea pe care a angajat-o el, eu pe Costin l-am intrebat si a jurat ca nu a avut niciun amestec. La care i-am zis ... Matei una eu nu fac asa ceva desi cu mare placere as da-o afara de ieri, nu am atributii in sensul asta si la urma urmei nici macar nu e la noi la judet, la voi acolo la companie este, voi sa o dati afara. Mare lucru daca nu o fi si astazi prin posta undeva expert, ca si cea de la Onesti, cunoscatorii stiu.
V-am relatat doar 2 intamplari personale, Matei e un Monstru daca il calci pe coada, cum poate un asemenea om sa reprezinte interesele postasilor, va mai puneti intrebari de ce reteaua este asa cum este? pai daca cineva il enerveaza maine apeleaza la catelusi si desfiinteaza tot. La Microrevelionul de care v-am povestit, daca stiam ca vine asta in veci nu mergeam, mai ales ca am avut si invitati din afara postei si nu doar eu multi erau din afara postei, dar nu am stiut, dupa ce i-am cerut demisia a inceput sa scoata flacari pe nas, sa bage vrajba intre salariati cu populismele lui ieftine, vezi doamne ca revizorii cfg si inspectorii stau pe spatele postasilor ca numai postasii muncesc ca face el si desface sa restructureze si bla bla, numai ca aici la Cluj sunt oameni seriosi, nu l-au bagat in seama. Matei daca numai postasii sunt buni si aveai numai postasi cine puii mei iti facea angajarea la posta sa poti fi si presedinte de sindicat, postasii ? Noi am umflat organigrama ? te joci de-a managementul cu toti directorii pe care probabil ii ai la mana cu ceva si din cauza asta fac cum canti tu .


ILEGALISTUL BRATIANU MATEI (partea a VI-a)
Stiu ce imi asum deschizand cutia Pandorei, dar imi asum ce zic, mai toate din ele le si pot proba, asa ca stiu ca e posibil orice , de exemplu maine sa ma trezesc cu un control, asta e, imi asum , profesional nu cred ca imi poate reprosa nimeni nimic, eventual sa-mi reproseze de ce folosesc imprimanta de acasa, de ce cumpar toner cu cate 60 de lei, cam la 1 luna jumate - 2 luni , de ce imi folosesc laptopul personal sa fac fel si fel de lucrari ptr ca posta nu are licienta la un program normal iar ala gratis descarcat, nu face fata, de ce fac paza, cand PETRESCU SE LAUDA pe facebook ca a primit nu stiu ce premiu pentru companiile mari, ALOOOO D-nule PETRESCU putea fi si mai mare daca nu dadeai 8000 de salariati afara. Unde sunt banii D-le PETRESCU de la ANCOM ptr serviciul postal universal zeci de milioane de euro pe care nu ai fost in stare sa-i iei, aia sunt banii de investitii, nu relansari de banci falimentare si firme de asigurari . Aceasta intrebare v-am pus-o la sedinta de la Cluj, ati inceput sa va frecati mainile, si acum sa auzim ca pleci taman acolo "asa zic gurile rele - la posta romana se duce vestea" la Agentia Nationala de Reglementare in Comunicatii, exact acolo de unde trebuia in astia 2 ani sa luati cel putin 20 milioane de euro, am postat si raportul agentiei la vreme respectiva, din care rezulta clar ca nu ne-am facut bine documentatia.
D-le Petrescu ptr ca tot iubiti posta si ati afirmat public ca sunteti indragostit de posta "DOAMNE FERESTE SA O FI LASAT GRAVIDA" va povestesc ceva din posta de la un coleg simplu de unde am invatat si eu cateceva " Un fost coleg care a trecut dincolo, fost factor postal la un oficiu din Vrancea, la un control cu fostii mei colegi in varsta, care din pacate si ei au trecut in lumea celor drepti, la gasirea unor mici nereguli, cand a fost intrebat si i s-a explicat ca va fi amendat (pe atunci legislatia permitea si amenzile de catre organele CFG) stiti ce replica i-a dat sefului ? Sefu, i se adresa fostului sef de CFG - daca ai sti cati directori am schimbat eu ! si tot factor postal am ramas.
Asa ca D-le Petrescu am avut multi directori si eu pe care i-am schimbat, dar niciunul nu se lauda si isi posta pozele DOAR PORTRET "ca de manelisti" pe internet asa cumpostati dumneavoastra,
Sper ca va urma, daca nu va interveni cineva sa-mi blocheze contul


ILEGALISTUL BRATIANU MATEI (partea a spe-a)
Sa ma pot duce la culcare sa-i transmit ultim mesaj pe ziua de azi lui Matei.
Te tot lauzi ca esti bisericos si ca bla bla bla, de te duci la biserica sa pui de 40 de zile ptr mine imbraca-te bine, ia-ti prostanolul de dimineata, ptr ca va trebui sa stai la rand, sunt multi care vor sa-mi puna si supriza surprizelor eu ti-am pus nelimitat, m-amspovedit la preot, i-am zis ca am o fixatie ptr tine, l-am intrebat daca e pacat, i-am explicat de ce am eu ce am cu tine, si stii ce mi-a zis ?
Asta nu se pune nu la mine trebuia sa vii, trebuia sa te duci la un judecator, astea nu sunt pacate. La care eu am tot insistat -Parinte dar Asta e credincios si daca imi pune de 40 de zile, m-a asigurat ca nu se va prinde ca, 'cica scrie undeva , tu tre sa stii ca esti mai dus la biserica ca mine, daca unul chiar e pacatos si din cate mi-ai zis este destul si de se spovedeste sau pune la altul de rau se vor intoarce la el dublu, aha eram sa uit i-amtot zis la preot ca mereu ne doreai numai bine. Am incheiat cu bisericestile zicandu-i la parinte ca atat bine cat ne doreste el sa-i dea lui Dumnezeu de 10 ori mai mult ca, vine luna caodurilor ptr Craciun, si Romanul e darnic din fire,daca tu vrei mai mult poti sa iei ca ai de unde , sunt cel putin 20 de mii care sunt dornici de donatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine