vineri, 27 noiembrie 2015

MESERIA MEA ? MEMBRU IN PARTIDE si CA (uri) !!!

Constat cu surprindere o asemanare perfecta in declaratiile de interese a celor 2 membrii CA de la Posta Romana.
Asemanari:
1. Ambii sunt multicalificati.
2. Ambii sunt in multe CA-uri.
3. Ambii sunt membrii de partid(e).
Deosebiri
1. Unul are functii in partid.
2. Altul e si administrator in privat, si membru CA si de toate.

Anul trecut a fost un anunt de selectie, de catre o firma de recrutare, pentru a alege un membru in CA de la Posta. Din pura curiozitate, am accesat acel site si chiar am adresat unele intrebari, celor care faceau recrutarea. O conditie importanta, pe langa cea cu studiile si etc. era ceva de genul .... sa fi fost un manager la o companie cu minimum 5000 de salariati (parca, nu-mi amintesc exact numarul) , am intrebat : in cazul in care am proiecte bune, si indeplinesc restul conditiilor, cu exceptia acelei conditii cu numarul de angajati, ce sanse ar fi sa fii acceptat? Raspunsul a fost: sincer ? practic nici o sansa !
Deci , sa poti fi intr-un CA, oriunde la STAT, numai carnetul de membru, sau sustinerea unora cu carnete de membru, te poate propulsa in acele functii, nu conteaza experienta, proiectele. Problema e ca nu stiu cum de noi Romanii suntem buni la toate si cum de 'mama masii" unii in cate 3-4 CA-uri, apoi cand mai citesti si declaratiile de interese, unde constati atatea chestii fara logica, cum sa fii si asociat cu 50% in societati private, membru in CA-uri la STAT, membru de partid in cate 2 PARTIDE (oare e legal ?) si in CA-uri importante care merg "struna"






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine